Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Ο κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ στο 5o Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Καινοτομίας 2012


CERi 2012
Βαλένθια, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Αποδοχή Περίληψης

Η επιστολή αυτή βεβαιώνει ότι η περίληψη με τίτλο: «Το μοντέλο των Τριών Ανθρωπίνων Τύπων Προσωπικότητας: ένα μοναδικό εργαλείο για την κατανόηση των ατομικών διαφορών στην διαδικασία διδασκαλίας-μάθησης», 

Συγγραφείς: Γεώργιος Πασχαλίδης & Αναστασία Σταθοπούλου έγινε αποδεχτή για προφορική παρουσίαση στο 5ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Καινοτομίας 2012


Τίτλος εκδήλωσης: ICERI 2012 (5ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Καινοτομίας)
Ημερομηνίες: 19-21 Νοεμβρίου 2012
Τοποθεσία: Μαδρίτη (Ισπανία)

Οργανωτικός φορέας: IATED (Παγκόσμια Οργάνωση Τεχνολογίας, Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης)
ICERI2012 Τοπική Οργανωτική Επιτροπή


Ανακοίνωση

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας προσκαλέσουμε να συμμετάσχετε στην 5η ετήσια εκδήλωση του ICERI2012 (5ο Διεθνές Συνέδριο Παιδείας, Έρευνας και Καινοτομίας) που θα πραγματοποιηθεί στη Μαδρίτη (Ισπανία) στις 19, 20 και 21 του Νοεμβρίου, 2012.


Το ICERI2012 είναι ένα διεθνές φόρουμ για όσους επιθυμούν να παρουσιάσουν το έργο και τις καινοτομίες τους, έχοντας επίσης την ευκαιρία να συζητήσουν τις κύριες πτυχές και τις τελευταίες ανακαλύψεις στον τομέα της Εκπαίδευσης και της Έρευνας.

Ο γενικός στόχος του συνεδρίου είναι η προώθηση της διεθνούς συνεργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης και της έρευνας σε όλους τους εκπαιδευτικούς τομείς και κλάδους. Στο συνέδριο θα παρευρίσκονται πάνω από 700 σύνεδροι από περισσότερες από 70 διαφορετικές χώρες.


Θα παραχθούν δύο ISBN εκδόσεις με όλες τις αποδεκτές περιλήψεις και εργασίες οι οποίες θα περιλαμβάνονται στην ψηφιακή βάση δεδομένων της βιβλιοθήκης μας με τις καινοτόμες εργασίες στην εκπαίδευση και την έρευνα.

Ανυπομονούμε να σας δούμε στη Μαδρίτη!

ICERI2012 Οργανωτική Επιτροπή
International Association of Technology, Education and Development
Τηλ.: (+34) 96 143 43 87 – Fax. (+34) 96 143 45 53 – Email: iated@iated.org
www.iated.org

Δεν υπάρχουν σχόλια: